جدیدترین ها



سری کتاب‌های کدینگ قنبری به چاپ رسید: 504، 1100، تافل

لغات انگلیسی رو با لذت یاد بگیرید!

سری کتاب "کُدینگ تصویری قنبری، شامل: 504، 1100 و لغات تافل" با ارائه‌ی جملات یادسپار (کُدینگ) و تصاویر طنز اختصاصی برای تمامی لغات کتاب‌های 504، 1100 و تافل، یادگیری را بسیار آسان و لذت‌بخش می‌کند، به طوری که در کمتر از 20 ثانیه قادر خواهید بود هر لغت را براحتی حفظ کنید. یادسپارها از تکنیک‌های قدرتمند تقویت حافظه و همچنین از استراتژی‌های آموزشی موفق در زمینه‌ی یادگیری زبان می‌باشند و از آن‌ها به عنوان هنر حافظه هم نام برده می‌شود.

خصوصاً هنگامی که زبان‌آموزان با حجم وسیعی از واژگان نسبتاً دشوار روبرو هستند نقش یادسپارها دوچندان می‌شود. بر اساس تحقیقی که در سال 1967 توسط پروفسور جرالد آر. میلر انجام شد، بکارگیری یادسپار‌ها قدرت بخاطر آوردن اطلاعات را به طرز چشمگیری افزایش می‌دهد. او پی برد زبان‌آموزانی که از ابزارهای یادسپار استفاده می‌کنند نتایج آزمون‌هایشان تا 77 درصد بهبود می‌یابد.

از سایر ویژگی‌های منحصربفرد این کتاب می‌توان به این موارد اشاره نمود: 1. تدریس صوتی تمامی درس‌ها با تلفظ دقیق، 2. آموزش کامل ریشه‌شناسی برای یافتن معانی لغات نا‌آشنا، 3. تکنیک مرور 7 مرحله‌ای برای غلبه بر منحنی فراموشی، 4. نرم‌افزار آزمون‌های کامپیوتری درس به درس، 5. نرم‌افزار تقویت حافظه‌ی لایتنر و...

برای آشنایی بیشتر با هر یک از عناوین، دانلود رایگان بخشی از کتاب روی تصویر مربوط به کتاب مورد نظر کلیک کنید: